13 Şubat 2009 Cuma

!f İstanbul..

2010'a daha var gerçi ama kültür her zaman lazım insana.. Festivallere en azından küçük çaplı da olsa katılım göstermeye çalışan bir insanım. Çok tat almayacağım şeylere bile bir şekilde dahil olmak istiyorum ki ne kadar çok gelen olursa o kadar gelişir festivaller. Müzik festivallerinde hala Türkiye'nin sahip olduğu potansiyelin hakkını veremesek de sinemada işler biraz daha iyi gitmekte sanki. Bu sene de bir festival zamanı ve yine koltuklarda yerimi aldım. Tesadüfi oldu gerçi internet ve bilimum haber kaynağından uzak kaldığım dönemde gnctrkcll'den gelen mesajla dahil oldum. Tamam belki para vermedim ve festivali büyütemedim ama sponsorun çabasını da takdir edip gitmem de birşey sayılmalı.. 
Hakkımı yemesin kimse..  Bence bu kare bile sponsorun çabasına gösterdiğim saygının işaretidir. Sevgililer günü temalı bu bere beklediğimden fazla ilgi gördü gerçi montumu giyerken kısa süreli olarak koltuğa bıraktım ve hemen arka sıradan birileri göz dikti ama sert bakınca vazgeçtiler. Gittiğimiz filmin ismi "Bag Head". Sevdicekle gidilebilecek bir film ama her türlü grupla gidilip keyif alınabilir. Konusu kısaca şöyle: Yönetmen olmak kendi filmini çekmek isteyen  kahramanımız ve totalde 2 erkek 2 bayan oluşturacak arkadaş grubu ve bunların gözlerden uzak bir evde çekecekleri film hakkında beyin fırtınası yapma arzularıyla başlıyor. Burada gelişen fikirlerde kafasında kese kağıdı olan korkutucu bir katil ve karakterlerin aşk vs. temalı ilişkilerini içersin istiyorlar. Günler geçerken bir anda ortaya gerçekten de kafasında kese kağıdı olan bir manyak çıkıyor ve olaylar gelişiyor. Çok da spoiler yaratmak istemiyorum gitmeyi düşünen olabilir. İzlenebilecek bir filmdi ve hayatında bitmeden çıktığı tek film bir festival filmi olan bir adam diyor bunu...

İşte bu da afişi.. Ayrıca daha fazla bilgi isteyen başka filmleri araştırmak isteyenler için detaylı bilgiler burada ..

Hiç yorum yok: