13 Ekim 2009 Salı

Basit Fikir Büyük Gelir

Bir bardak sıcacık ve çok güzel demlenmiş çay. Pek çok kişinin gün içinde defalarca gördüğü bir sahnedir yukarıdaki. Aynı zamanda Türkiye'deki bana göre en iyi fikirlerden birinin resmidir bu. Hayatta en iyi fikirler her zaman en ufak tefek şeylerin sonucudur. Minicik bir fikir insanı bambaşka bir zenginliğe taşıyabilir. İşte uzun zamandır kafamı kurcalayan bir ürün bu. Nereden nasıl yapmışlar nasıl tüm Türkiye'yi ele geçirmişler gerçekten merak ediyorum. Resme bakıp hangi ürün diyenler için işte aşağıda bağımsız resmi. :)


Çok basit ve bir o kadar da dandik bir çay tabağı bu. Şu an Türkiye çapındaki 81 il merkezi ve Kıbrıs'ta gidip de göremeyeceğiniz yer yoktur tahminimce. Kim üretir kim satar hiç bilmiyorum. Hatta Türk malı mı onu bile bilmiyorum ama kim üretiyorsa gerçekten çok zengin olmalı. Halbuki hiçbir özelliği olmayan plastik ve bir o kadar da dandik bir ürün ama işte herkesin gözdesi olmuş ve neredeyse her renginin üretilmesini de başarmış. Kıskanıyorum böyle fikirleri bulanları.
Yapana üretene düşünene tebriklerimi yolluyorum. Darısı başımıza..

1 yorum:

zizanie dedi ki...

yardimci olim, acem cay tabagi denir ona :) osmanlidan kalma bi desen, adi acem olduguna gore duz mantikla iran'dan kalmis demek ki :)