23 Ekim 2009 Cuma

Digi-Savaş..

TNT kanalı Digiturk'e dahil olunca sorunlar olabileceğini öngörmüştüm ama ben bile böylesi bir yavanlık beklemiyordum açıkçası. İlk dakikalarda gösterecek mi göstermeyecek mi karmaşası vardı. Gerçi TNT'yi eklediklerini duyurduktan hemen sonra maçı da göstereceklerine dair mesaj atmışlardı ama yine de D-Smart'ın elindeki bir kozdan böyle vazgeçeceğini sanmıyordum beni de yanıltmadılar sağolsunlar!


Maç başladı yayın da var şükür izliyoruz ediyoruz derken anonslar başladı. Aslında anonslar dün geceki Wolfsburg maçında başlamıştı. Sadece D-smart ve TNT'den izleyebilirsiniz diğer platformlar için şifre girecek deniyordu. Maç sürerken arada kısa süreli gidiş gelişler oluyordu derken şifreyi sokmayı başardı D-Smart ama yine de yeterli olmamış olacak ki maç gösterime devam etti. Derken altyazılar başladı. O da yetmedi Devasa D-Smart logosu ekranın ortasına oturdu.


Altyazılar sürerken Digiturk cevap vermekte gecikmedi ve kendi yayınında yazının üstüne gelecek şekilde kendi yazısını oturttu ve yayının yasal haklarına sahip olduklarını ve yayını sürdürdüklerini söylediler. 2.yarıda Fenerbahçe akınlarında sıkça D-Smart logosu görsek de Digiturk'ün ısrarlı yayıncılığıyla maçı izleyebildik. Daha öncede BJK Tv'deki bir hazırlık maçı yayını için karşı karşıya gelmişler ve sonuçta olan BJK Tv'ye olmuştu. Bakalım bu sefer ne olacak?

Hiç yorum yok: