5 Ağustos 2009 Çarşamba

Windows 7


Bilen bilir işletim sistemleri konusunda birazcık takıntılıyımdır. Yeni yeni şeyler deneyip kurcalamayı seven biri olarak windows 7'nin çağrısına cevap vermeden duramazdım. Her zaman xp'ye saygı duyan bir insan olmuşumdur hem basit hem kullanışlı hem de işlemci ve ram dostu olmuştur. Xp sonrası vistayı sadece görmek bile kaçmama yetmişti bu yüzden bir süre windows 7'ye de direndim ama yorumlar güzel gelince karşı koyamadım bu çağrıya. Herşeyden önce vista'dan iyi ve xp kadar hızlı olduğunu söylesem sanırım yalan söylemiş olmam. Gerçekten çok iyi yapılmış ve çok kullanışlı bir sürüm olmuş ve vista'yı tamamen çöpe çevirmiştir. Tüm herşeyi kötü bile olsa sadece arkaplan resimleri için bile kullanılabilecek bir işletim sistemi bu. Fantastik resimler var cidden işte bir kaç örnek:

Ayrıca bir tema seçince yarım saatte bir otomatik olarak değişiyor arkaplan bu da hep aynı resme bakmaktan kurtarıyor insanı..

Hiç yorum yok: